naming-dla-firm-produktow-uslug

Naming dla firm, produktów i usług

Nazwałbyś swoją firmę „Jabłko” albo „Pomarańcza”? Zapewne nie. A jednak marki Apple i Orange podbijają świat.

Rozpoczynasz działalność i szukasz nazwy dla swojej firmy? Wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę i brakuje Ci pomysłu, jak je nazwać? Ta oferta jest dla Ciebie. Tworzenie nazw to wymagające zadanie — powierz je w ręce specjalistów!

Wybór nazwy dla firmy, produktu czy usługi to jeden z elementów strategii promocji. Nie jest to proste zadanie. Dlaczego? Ponieważ nazwa powinna być:

  • prosta do wymówienia i zapisania,
  • łatwo zapamiętywalna,
  • dopasowana do profilu działalności,
  • ponadczasowa,
  • dostępna do użytku.

Nazwa towarzyszyć będzie Ci na każdym etapie promocji. Począwszy od strony internetowej, przez oferty handlowe, hasła reklamowe czy wizytówki.

Tworzenie idealnej nazwy zwykle trwa od kilku do kilkunastu dni. Bez dokładnej analizy specyfiki danej organizacji, jej oferty oraz potrzeb jej klientów nie można przystąpić do pracy kreatywnej. Idealnie przygotowana nazwa powinna wzbudzać w odbiorcach konkretne skojarzenia i wpływać na proces ich decyzji zakupowych.


    Zamawiam





    Wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883), a także wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez DGpromo.