hasla-reklamowe

Hasła reklamowe

Słyszysz „Rozpuszczają się w ustach, a nie w dłoni” i wiesz, że chodzi o M&M’s. Hasło reklamowe to unikatowy znak Twojej marki.

Przykucie uwagi potencjalnego klienta, to coś więcej niż zawładnięcie przez chwilę jego umysłem. To jedyna szansa, by stał się fanem Twojej marki. Hasła reklamowe mają właśnie taką moc.

Te krótkie przekazy w formie gwarancji, motta, pewnej obietnicy, mają za zadanie przekazać w kilku słowach filozofię danego przedsiębiorstwa. Taglines, claims, straplines, payoffs, hasła reklamowe – niezależnie pod jakim określeniem się kryją, mają jedno, kluczowe zadanie. Wzmacniać charakter marki i przekazywać jej ideę.

Tworzenie hasła reklamowego to kreatywna praca. Opiera się na analizie marki, jej charakteru, grupy docelowej oraz unikatowej wartości dodanej, którą w sobie zawiera. Patrząc od strony klienta, powinno być ono proste i łatwe do zapamiętania, a jednocześnie wzbudzać w świadomości odbiorcy pozytywne skojarzenia. Hasło reklamowe w połączeniu z logo sprawia, że przekaz kierowany do klientów jest wzmocniony.

Co otrzymasz w ramach współpracy?

  • trzy propozycje haseł reklamowych,
  • możliwość kreacji kolejnych, jeśli zajdzie taka potrzeba,
  • pełne prawa autorskie oraz 100% satysfakcji.

    Zamawiam





    Wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883), a także wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez DGpromo.