Czy publikowane przez Ciebie teksty wspierają sprzedaż i budują wizerunek Twojej marki? Słowa mają bardzo dużą moc. Warto ją wykorzystać.
Treści, które wspierają Twoje działania promocyjne, muszą sprzedawać. Ważna jest forma komunikacji, poprawność językowa i trafianie słowem w potrzeby odbiorców.
Celem audytu jest weryfikacja tekstów i wskazanie elementów, które wymagają poprawy. Rodzaj treści nie ma tu znaczenia, przecież każdy opublikowany przez Twoją markę materiał buduje jej wizerunek.
Odpowiedni wybór słów kluczowych oraz poprawne użycie ich w tekście ma tak samo ważne znaczenie, jak zastosowanie metody „odwróconej piramidy”, wprowadzenie linkowania czy stworzenie przyciągającego tytułu. Są to elementy, o których należy zawsze pamiętać, tworząc treści promocyjne.
Co otrzymasz w ramach tej usługi?
- weryfikację dotychczas publikowanych treści pod kątem zgodności z przyjętą strategią promocji,
- analizę SEO publikowanych treści,
- informacje co trzeba poprawić i jak aby Twoje treści generowały ruch na stronie i sprzedawały.