audyt-copywriterski

Audyt copywriterski

Czy publikowane przez Ciebie teksty wspierają sprzedaż i budują wizerunek Twojej marki? Słowa mają bardzo dużą moc. Warto ją wykorzystać.

Treści, które wspierają Twoje działania promocyjne, muszą sprzedawać. Ważna jest forma komunikacji, poprawność językowa i trafianie słowem w potrzeby odbiorców.

Celem audytu jest weryfikacja tekstów i wskazanie elementów, które wymagają poprawy. Rodzaj treści nie ma tu znaczenia, przecież każdy opublikowany przez Twoją markę materiał buduje jej wizerunek.

Odpowiedni wybór słów kluczowych oraz poprawne użycie ich w tekście ma tak samo ważne znaczenie, jak zastosowanie metody „odwróconej piramidy”, wprowadzenie linkowania czy stworzenie przyciągającego tytułu. Są to elementy, o których należy zawsze pamiętać, tworząc treści promocyjne.

Co otrzymasz w ramach tej usługi?

  • weryfikację dotychczas publikowanych treści pod kątem zgodności z przyjętą strategią promocji,
  • analizę SEO publikowanych treści,
  • informacje co trzeba poprawić i jak aby Twoje treści generowały ruch na stronie i sprzedawały.

Zamawiam





Wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883), a także wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez DGpromo.